Vær klar til at starte op igen efter Corona krisen

Hold din viden ved lige imens du venter

Bare fordi Danmark er lukket ned af covid-19 og du ikke kan komme videre med dit kørekort, behøver du ikke gå i stå.

Vi anbefaler, at du repeterer de teorilektioner du allerede har haft og øver dig på teoritest. Det gælder om at huske det du har lært og holde det ved lige, så du ikke skal bruge tid og penge på repetition, men er klar til at fortsætte din undervisning, så snart køreskolerne åbner igen.

Det vil give dig et hurtigere og billigere kørekort.

Man forventer, at der vil blive et stort pres, på køretimer når Corona krisen er aftaget og køreskolerne igen åbner for undervisning. På samme måde forventer man press på teori- og køreprøver når politiet åbner for prøver.

Følg din køreskoles anbefalinger

Har din køreskole givet dig adgang til et online teorisystem, anbefaler vi at du kun bruger dette. Her kan du normalt repetere dine teorilektioner og tage teoritest.

Gratis teoriprøver

Har din køreskole ikke givet dig adgang til online teorisystemer, så har alle de nedenstående sider 1 gratis teoriprøve, som du kan tage.

Trafiktesten.dk
Drive4You