Om autoskolen.dk

Autoskolen.dk så dagens lys i 2002 og har siden givet gratis råd, hjælp og vejledning til mennesker som tager kørekort eller har tænkt sig at tage kørekort til almindelig bil (kat. B).

Brug af indholdet på autoskolen.dk

Private personer må benytte alt på sitet, men ikke kopieres eller citeres indholdet uden at angive autoskolen.dk som kilde.

Virksomheder, herunder køreskoler, må gerne henvise deres elever til autoskolen.dk og bruge siden som alle andre. Men virksomheder må ikke kopierer indholdet på autoskolen.dk og offentliggøre det på nogen måde.
Når man kigger på flere køreskolers hjemmesider, bliver det tydeligt at autoskolen.dk har sat sig spor i kørelærer branchen. En del køreskoler har simpelthen kopieret indholdet fra autoskolen.dk, hvilket ikke er lovligt og måske mindre brugbart hvis ikke kørelæreren selv bruger indholdet i sin måde at undervis på.

Hvem står bag autoskolen.dk

Autoskolen.dk ejes og drives af Klavs Laksø og Klar • Parat • Bestå Cvr. nr. 34102929