Gratis teoritest

Gratis Teoriprøver

Vi har samlet alle de gratis teoritest, som findes og giver dig her en oversigt over dem.

Trafiktesten.dk – 1 Gratis test

Trafiktestens teoriprøver kan tages både som Digital og Traditionel teoriprøve.
Den digitale prøve. Du kan vælge at få vist om dine svar er rigtige, inden du går videre til næste billede. Dette er en god feature i begyndelsen af din køreuddannelse. Når du vælger denne funktion, kan du gå tilbage og rette dine fejl indtil alle spørgsmål til billedet er rigtige. På den måde kan du koncentrere dig om et billede ad gangen og lære alt om dette billede, inden du går videre til det næste. Når du nærmer dig din teoriprøve, skal du slå denne funktion fra. Så vil testen være som den digitale prøve i Hillerød og Køge.
Den traditionelle prøve.  Ligesom i den Digitale prøve, kan du vælge at få vist om dine svar er rigtige, men du kan ikke gå tilbage og rette dem. Når du nærmer dig din teoriprøve, skal du slå denne funktion fra, så testen bliver mere relistisk. Desuden vil du på skærmen kunne læse det du får oplyst til billederne, MEN det vil du ikke kunne i den rigtige teoriprøve. Derfor skal du undgå at læse på skærmen – kun se billederne.
Trafiktesten var de første i Danmark med online teoriprøver og undervisning.

Drive4You – 1 Gratis test

Drive4You’s teoriprøver kan tages både som Digital og Traditionel teoriprøve. I den betalte udgave findes der teoriprøver på engelsk og til MC.
Den digitale prøve varer 25 minutter. Du kan vælge om den skal være med eller uden lyd. Ellers er den som den digitale prøve i Hillerød og Køge.
Den traditionele prøve er meget lig den rigtige prøve. Det betyder at alt bliver læst op og der intet er på skrift. En god feature er, at du kan vælge at gøre pausen imellem spørgsmålene længere eller kortere end politiets prøver. I starten af din køreundervisning, kan du dermed få mere tid til spørgsmålene og når du nærmer dig teoriprøven, kan du presse dig selv og forkorte tiden imellem spørgsmålene og se om du stadig kan følge med.
Drive4you er udviklet i samarbejde med Dansk Kørelærer-Union.

Teoriklar.dk – 1 Gratis test

Prøven kan tages både som traditionel eller digital teoriprøve.
Den digitale prøve. Du kan vælge at få vist om dine svar er rigtige, inden du går videre til næste billede. Dette er en god feature for nybegynderen. Når du vælger denne funktion, kan du gå tilbage og rette dine fejl indtil alle spørgsmål til billedet er rigtige. På den måde kan du koncentrere dig om et billede ad gangen og lære alt om dette billede, inden du går videre til det næste. Når du nærmer dig din teoriprøve, skal du slå denne funktion fra. Så vil testen være som den digitale prøve i Hillerød og Køge.

Prove.dk – 1 Gratis test

Prøven ligner den Digitale. Det er muligt at ændre svar og gå frem og tilbage imellem spørgsmålene.  Prøven kan ikke tages som den Traditionelle prøve.

Beståteori.dk – 1 Gratis test

Prøven minder om den Digitale prøve. Du kan ændre på tiden imellem spørgsmålene. Desuden kan du vælge om der skal være tekst på skærmen under prøven (virker ikke pt). Men du kan ikke gå tilbage og rette dine svar.

Netkørekort.dk – 1 Gratis test

Den gratis prøve varer 25 minutter, er uden lyd men med store billeder. Der findes kun en slags prøve og den ligner hverken den Digitale prøve eller den Traditionelle prøve. Derfor er den kun egnet i starten af din køreuddannelse.
På siden findes der også test på engelsk, tyrkisk og bosnisk samt prøver til MC, men der er ingen gratis udgave af dem.

Bestaakoereproeven.dk – 1 Gratis test

Prøven virker gammeldags. Det er ikke muligt at gå frem og tilbage imellem spørgsmålene. Prøven kan ikke tages som den Traditionelle prøve.

Teoriundervisning.dk – 1 Gratis test

Den gratis prøve virker gammeldags og billederne er ret små. Prøven kan ikke tages som den Traditionelle prøve.

Bedrebillist.dk – 1 Gratis test

Kørekortportalen.dk – 1 Gratis test

Teoritimen.dk – 1 Gratis test

Er de gratis teoritest gode nok?

Kvaliteten af gratis teoriprøver er blevet bedre, men der er stadig nogle der er mindre gode. Vi har ikke testet alle og kan ikke bruge tid på at teste alle.

Vil du bestå din teoriprøve?

Senest 1-2 uger før teoriprøven skal du holde op med at bruge de gratis test og kun træne på “proffesionelle” teoritest. Hvis din køreskole ikke stiller dem gratis til rådighed for dig, anbefaler Autoskolen.dk at du tager dem online, hvor du for små penge kan købe adgang.

Udbyder du teoritest og teoriundervisning online

Hvis dine gratis prøver ikke er på siden, så kontakt os her og du kommer på. Det er gratis at blive oprette. Hvis dine prøver på en eller anden måde skiller sig ud til den positive side, vil den få en højere placering – men autoskolen afgør din placering på listen. Fortæl os gerne hvorfor dine prøver er bedre end de andre.