Snyd med lektionsplan

Jeg havde sidste år en dårlig oplevelse med en kørelærer, som gentagende gange brød retningslinjer og indskrev mere køretid end var foretaget. Oveni dette var den givne kørelærer også blot en dårlig lærer.

Jeg ved godt at jeg har indgået en bindende aftale da jeg forudbetalte for pakken, og derved ikke normalvis har rettighed til opkrævning af resten af pakkens værdi.

Dog formoder jeg at fusk med underskrifter og kørelektioner gør aftalen ugyldig? Kan jeg kræve mine penge tilbage? Jeg er særligt usikker da det er over et år siden jeg deltog i denne aftale.

Hej xxx

Det er noget rod.

Der er ikke andet at gøre end at spørge køreskolen og du kan få noget tilbage og gøre opmærksom på det fusk der er foregået. Men du skal ikke forvente nogen let løsning.

Ellers er den slags fusk jo en sag for politiet og det kan du godt true køreskolen med. Hvis du selv har lektionsplanen vil det være en fordel, i forhold til at kunne dokumentere snydet. Men hvis du selv har accepteret snyd ved at skrive under på en lektion, så kan du selv blive straffet hvis du går til politiet med det.

De kan dig godt finde på at lade dig gå fri hvis du vidner imod kørelæreren. Kørelæreren har trods alt noget autoritet, som gør at elever tror at det kørelæreren siger er rigtigt.

Det er ikke en let situation du er havnet i. Desværre.